Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, oktober 03, 2006

Tisdagar är alldeles för långa

Jag skulle kunna älska denna dag. Vem vill inte få sova till halv nio på en vardag?
Men tyvärr så blir det bara värre efter det. Jag slutar klockan fyra och har då samhällslektion mellan ett och fyra. Det är pain.
Ska vi göra allting värre? Jo det är fisk varje tisdag, jag klarar inte av skolans fisk. Så jag äter alltså inget annat än sallad mellan halv nio och halv fem.
Värre än så? Min lärare. Jag klarar inte av den läraren i tre timmar.
Feber i fortsättningen på tisdagar? Låter perfekt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

För att inte tala om att du har alldeles för mycket prov att göra. Gud vad jag saknar o prata med dig!

(jag orkar inte logga in ;))

8:06 em  
Blogger Maria said...

Haha mm inte vart det mycket dator idag inte :P

11:28 em  
Anonymous Anonym said...

dumma skola :'(

7:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home