Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, oktober 03, 2006

Dagens outfit

Photobucket - Video and Image Hosting

Åh jag har varit duktig idag. Mellan tre och åtta pluggade jag med endast paus för fem minuters sång med min syster och sen tio minuter mat. Fick mycket gjort också, svarade på massa frågor till kemiprovet som vi har på fredag. Nu gäller det bara att lära sig dem frågorna utantill..
Däremot vart jag lite arg på Internet. Klockan åtta skulle jag sätta mig vid datorn samtidigt som jag skulle se på Gilmore Girls. Det visade sig att mitt Internet hade en egen vilja för mellan åtta och tjugo i elva så fungerade det inte.

Randig tröja - Present från Finland
Svart tröja - Pipeline
Pärlhalsband - Lånat
Skärp - Lindex
Stuprör - Cheap Monday

6 Comments:

Blogger Andreas said...

maria. jag vill inte gnälla, men jag saknar dina tidigare inlägg, det var mer djup i dem. tror du att du kommer hitta tillbaka snart?

mvh

11:37 em  
Blogger Maria said...

Haha det sa min mamma också.
I'm working on it, men just nu känns det bara som om det blir gnäll från min sida när jag använder tankar och jag vill inte ha en gnällplats.

7:19 fm  
Anonymous Anonym said...

o idag lär jag väl inte få se dig alls! :(

(alldeles för tidigt på morgonen för att logga in)

7:45 fm  
Blogger Maria said...

Det beror på när jag slutar skolan.. går jag till fyra lär jag inte kunna vara inne nått men vi brukar få gå tidigare så jag hoppas på två så ja hinner in på kvällen. Vi får se.

8:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Internet ska ju bara funka... när man bunkrat upp med en kopp te och en macka o vill sitta o blogga o läsa ett tag så är det vansinnigt frustrerande om det inte funkar! Snygga kläder idag med!

8:45 fm  
Blogger Maria said...

Ja verkligen! Speciellt när man har förtjänat sin tid här.
Tack så mkt :)

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home