Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, oktober 01, 2006

Söka jobb

Jag har som ni kanske märkt ett stort shoppingsug ofta. Tyvärr har jag inte tillräckligt mycket pengar för att minska det här suget så nu är jag på jakt efter ett jobb.
Med hjälp av skolan kanske jag kan bli mäklarassistent någon söndag i månadaen, tyvärr är det många i klassen som vill ha det här jobbet så man får se hur det går på intervjun.
Har även sökt jobb på Max... riktigt glammjobb jag vet hehe. Men det behövs och då skulle jag även kunna jobba på måndagar eftersom att jag slutar skolan redan tjugo över elva.
Så nu är man igång i alla fall, efter att ett långt tag bara sagt att jag ska söka jobb.
Hoppas att jag åtminstone får gå på intervju hos Max, prata brukar jag vara ganska bra på i alla fall haha.
Nu ska jag fortsätta att se på days. Någon annan som råkar gilla Våra bästa år men inte hinner se på grund av jobb eller skola? Gå in här och sen på days downloads så är det bara att ladda ner alldeles gratis! Kan hända att man behöver vara medlem men det är också gratis.
Ha det bra // Maria
All I've been doing is protecting.