Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, september 21, 2006

Lycklig Ballerina

Åh vilken underbar dag. Det var länge sen som jag var på så här bra humör så det är bara att blunda och njuta.
Min grupp går verkligen in för projektarbetet och det är så det ska vara. Idag har vi skrivit klart våran ansökan om att få ha projektet och jag kan inte komma på någon anledning att det skulle avslås.
Vi har också helt klart det roligaste arbetet, planera det som alla längtar efter.
Jag säger då det, våren ser ljus ut! Finns så mycket att se fram emot.
8 Maj blir det nog spikat, vi har lokal nu och nästa vecka ska papper skrivas på och en liten summa pengar betalas. Sen blir det planera hur afficherna ska se ut och biljetterna. 750 personer är välkomna, intresserad? 18 år ett måste sen är alla välkomna!
Mest jobb blir det nog i vår, än så länge är det ganska lugnt. De största jobben är klara. Som att fixa lokalen, sen är de så bra att de tar hand om allt. DJ, vakter, städning och sköta insläppet.
Det är mycket mer som ska ordnas men allt kan jag inte avslöja här än.
Kul ska det bli i alla fall, jävligt kul.

För att göra den här dagen ännu bätte så kan jag tala om att mamma lagt in pengarna på mitt konto nu så shopping blire på lördag som planerat. Sen börjar vi klockan ett imorgon! Åh lycka.
Ha det bra // Maria
And we are all connected to each other

6 Comments:

Blogger Sandra said...

Vad ska ni göra för något?

8:48 fm  
Blogger Maria said...

Du menar på projektet? Anordna studentskivan :)

12:45 em  
Blogger MissTaken said...

Va roligt gumman!!! :D

1:18 em  
Blogger Maria said...

Aaa ja vet :) tihi

6:30 em  
Blogger Sandra said...

Kul!!

11:07 em  
Blogger Maria said...

aa verkligen :) nu längtar man till projekttimmarna tihi

12:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home