Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 20, 2006

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Camilla så här kommer min lista.

Vad heter du?
Maria
Vart bor du?
Söder om Stockholm
När är du född?
18 December 1988
Beskriv din stil med 3 ord?
Halsband, lager-på- lager, högklackat
Vad innebär mode för dig?
Mode är någonting kul, ett intresse. Men jag gillar inte när man kopierar mode, man ska inspireras av det.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Zara, GinaTricot och nu har jag även börjar gilla Indiska.
Shoppar du second hand?
Inte så ofta som jag skulle vilja.
Vilken är din favoritdesigner?
Har ingen direkt favorit, jag får återkomma
Vad är din favorit i höst?
Åh det är mina ankelboots.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Runt tusenlappen, det beror på hur mycket pengar jag har men just nu går det mesta jag får till shopping.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Min skinnjacka, helt klart. Billigaste är nog mitt svarta linne från H&M tror jag. 70 kronor eller vad jag betalade. Använder mycket.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?Om tio år? Då ska jag fylla 28... jag lär nog shoppa ännu mer!
Brukar du tröstshoppa?
Ja det gör jag mer än gärna. Det finns inte mycket som kan göra dig gladare än en skål med glass eller en ny påse full med kläder.
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat! Jag är så kort så det är underbart att få vara lika lång som sina vänner.
Vilken är din drömväska?
Denna! Give me please
Vilket blir ditt nästa köp?
Det blir en grå klänning som kan användas till vardags, förhoppningsvis hittar jag den perfekta på lördag och kan visa då.
Favoritblogg?
Åh jag har många. Men jag älskar Ytligheter, Silverfisken och Johannas place
Vilka är dina stilikoner?
Mary-Kate Olsen!
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Ganska nyligen faktiskt, jag var så tråkig förut, klädde mig alltid i bekväma kläder och ville inte sticka ut. Intresset kom när modetidningarna började konkurrera ut mina romaner.
Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill bli journalist.
Favoritplagg just nu?
Min tröja från B.Young, fungerar till så mycket.
Favoritaccessoarer?
Mitt hjärthalsband som tyvärr är sönder för tillfället

Så det var min lista! Nu utmanar jag:
Pakselinan, Pantea, MissTaken och Johanna

4 Comments:

Blogger Paks said...

Har ditt halsband gått sönder igen? :(

8:31 em  
Blogger Maria said...

Mmm jag är så duktig... så jag ska nog köpa en ny kedja

8:49 em  
Blogger . said...

åh, min första utmaning :D yeey.

jag gör det sen..

11:03 em  
Blogger Maria said...

Hege okaj, ja väntar med spänning ;)

8:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home