Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 20, 2006

Projekt på gång

I trean har man som många säkert vet projekt. Det ska ha någonting med ens linje att göra så vi tänkte först starta ett eget företag på låtsas. Vi kom ingen vart och fy sjutton vad det skulle bli tråkigt.
Men idag blev det ändrade planer och jag, E och Joh fick komma med i gruppen som ska planera studentskivan och allt annat som vi ska hitta på med klassen. Det var tio gånger roligare!
Så vi var riktigt engagerade allihop (våran grupp är på åtta personer) och har bestämt vad vi måste ta reda på. Som vad saker och ting kostar och sen måste vi hitta en bra lokal.
Allting är i rullning och ballerinan är hoppfull, vårterminen ser ljus ut! Nu hoppas man på att bli bjuden på lite studentskivor själv så man får leva ut sista året ordentligt!

I helgen ser det ut som om det blir shopping för min del! Joh och E kan följa med efter att vi har tittat på Ola. Åh jag behöver verkligen nya kläder! Hoppas bara att jag har pengar. Har jag inte fått dem än så kan jag be en snäll pappa att lägga över på mitt konto, kanske, kanske, hoppas.
Sen på söndag blir det först att se på innebandy match med Joh, jag får väll känna mig dum och fråga "vad är det där?" "en klubba maria" okej så dum är jag väll inte men jag är ändå inte säskilt duktig när det kommer till den sporten, men vad gör man inte för sina vänner?
På kvällen blir det en efterlängtad tjejkväll. Förhoppningsvis blir det vi alla fem. S, ballerinan, E, L och Joh. Men annars blir det bara jag, E och Joh och det är väll inte så dumt det heller.
Hey Baberiba och middag.
Kan en helg bli bättre? Jag tror inte det. Däremot missar jag min kusins födelsedag vilket är lite dumt, men man kan ju inte hinna med allt, tyvärr.
Nu ska jag vidare.
Ha det bra // Maria
She's alot like you, come and hold me tight

2 Comments:

Blogger Paks said...

Missar du lilltösas födelsedag?! Det kan du väl inte göra?!
Kul helg verkar du få ialla fall, även om jag kommer sakna dig massor. Jag kommer ju få sitta o plugga i all min ensamhet.

6:42 em  
Blogger Maria said...

Inte är det Filippas födelsedag utan en av mina andra kusiners.
Jag kommer sakna dig med flickan.
Men plugg är bra att få gjort!

7:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home