Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 20, 2006

Ny dag

Besviken vart jag igår. Tycker att idoljuryn var för hårda mot David. Jag gillar Danny men igår var faktiskt David bättre än honom. Men, men jag får hoppas på att han får en till chans på fredag, tycker att han förtjänar det massor.

Idag blir det en massa plugg. Jag måste lära mig matten för vi har diagnos imorgon. Sen vill jag inte komma efter och speciellt inte i ett ämne som jag alltid har varit duktig i. Sen har jag en uppsats i samhällskunskapen att skriva klart. Hatar att sluta sent, vi går till fyra så då är man hemma halv fem och så blir det jättesent...

Om jag verkar vara på dåligt humör? Det är jag faktiskt inte. Men det finns väll saker som skulle kunna vara bättre.
Nu ska jag ha excel. Vi hörs senare.
Ha det bra // Maria
Fields of gold

4 Comments:

Blogger K. said...

Förstår vad du menar :/ jag kommer hem en timme efter vi har slutat, jämt..

11:07 fm  
Blogger Paks said...

Blää... jag förstår inte varför dina lärare måste ge dig så mkt o göra... jag då?! Förstår de inte att du ska leka med mig ;) Men ta pauser bara ;)

11:36 fm  
Blogger Maria said...

Som om..; usch vad jobbigt! Så lång tid tar det inte för mig, bor faktiskt ganska nära men tänk vad mkt tid det blir som man spenderar på att bara resa.

Paks; Haha! Jag sitter nog mer vid datorn på skoltiden än många andra eftersom jag har min egen dator på skoltid ;)

4:00 em  
Blogger Maria said...

hehe okaj ska in o kolla

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home