Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, september 03, 2006

Klar och trött

Nu har man kommit hem från andra och sista dagen på jobbet. Denna dag var ungefär lika lugn som gårdagen och jag läste mest Cosmopolitan och åt massa sötsaker.
Det passar sig verkligen med två nyttighetsveckor nu!
Ingen kolsyra, kakor, godis, chips, choklad eller bullar på två veckor. Min kropp kommer äntligen att älska mig igen haha.

Nu måste jag snart plugga på om Folkpartiet, vi ska ha debatt i klassen imorrn och min grupp är just Folkpartiet. Jag älskar att debattera, men inte för någonting som jag själv inte tror på.
Men, men det är väll bara att inbilla sig att man tror på det som dem gör.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.. om jag orkar. Är så sjukt trött.
Vi hörs senare då ni också får dagens outfit.
Kramar // Maria
Utanför faller regnet ner