Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 16, 2006

Dagens outfit

Photobucket - Video and Image Hosting

Åh jag känner mig så glad, så glad för David. In på idols hemsida med er och se på honom! Finns två klipp. Han är så bäst!

Idag fick jag låna skorna av min syster, jag skulle köpa likadana men när jag såg att hon köpte dem så slapp jag hehe. Ska leta efter ett par stövlar istället.

Svart långärmad - Mexx
Vit kortärmad - GinaTricot
Jeans - JC
Boots - DinSko
Halsband - Lånat

Eftersom klockan är över tolv så får jag väll säga att det här är gårdagens outfit hehe. Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

6 Comments:

Blogger MissTaken said...

mycke snyggt! och skorna, coola ;)

12:57 em  
Blogger Maria said...

Ja visst är de snygga :D
Men ont i fötterna får man

3:29 em  
Blogger niffin said...

Skooorna!!! *looove* ;D

6:55 em  
Blogger Maria said...

Ja visst är de fina :)

9:35 fm  
Blogger Mirela said...

Gud va snygga skor!!!! :)

5:47 em  
Blogger Maria said...

Ja visst är dem :)

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home