Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 16, 2006

Terränghoppning

Lördag betyder ridning vilket betyder en glad ballerina.
Vi hade också terränghoppning i skogen och vädret var underbart så humöret var verkligen på topp.
Tyvärr visste jag att jag valde häst i slutet vilket kunde betyda att jag fick någon jag inte ville ha. Jag fick Nova som jag aldrig har hoppat förut. Men det gick jättebra och hon var så söt Jag kan erkänna att jag var nervös i början men det släppte ganska fort, hon är jätteduktig och bara flög över hindrena. Henne ska jag hoppa igen!

Åh igår kysstes Broe för första gången i våra bästa år! Gissa om man har väntat.
Nu ska jag leta lite MKA bilder.
Ha det bra // Maria
You got me good

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej :) jag undrar just på vilka hemsidor du letar mka bilder? är desperat (a) hahaha. pusshej

4:03 em  
Blogger Maria said...

Ja du det är lite överallt, hittar dem på olika ställen. Ja lägger in dem i min blogg så du kan titta in där om du vill se nya bilder :)
http://olsenmka.blogspot.com

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

Awww, vilken sött namn - Nova - på en häst! :)
Vilken färg har hästen?
Min väninna har en hund som heter Nova hihi :P

5:55 em  
Blogger Maria said...

Aaa det är jättegulligt :)
Hon är brun och värlends sötaste

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Hihi, va sött!!!
Har du nån bild på Nova, som du kanske kan lägga upp här? :P

11:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home