Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 02, 2006

Efter jobbet

Nu är man hemma och snart ska vi fira A så jag hinner inte med ett långt inlägg.
Jobbet var förresten Ford, jag tog emot körkort för att göra kopior till dem som skulle provköra och sen ge ut nycklarna till bilarna.
Det var ganska lugnt och inte så många där så när det inte fanns några kunder så gjorde jag en inköpslista på smycken och kläder som jag vill ha. Den gick på över 2000 kronor vilket jag inte har råd med så jag gjorde två kategorier, första hand och andra hand.
Så när jag får mina pengar ska jag ut och köpa det jag vill ha i första hand och sen får man se om det blir några pengar över till det andra :)

Nu ska jag röra på mig. Imorgon blir det jobbet igen, tar nog med en av mina tidningar då så att jag kan läsa om det blir långtråkigt.
Ha det bra // Maria
I gave and gave the best of me