Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 12, 2007

Ojsan!

times fly.

och nog har det varit hektiskt. den här bloggen måste hata mig, och dess läsare haha!

en liten update då. haft tentor och skit som stulit min tid. sen är det ju jul snart, och jag är finally klar med alla julklappar. nu ska de bara slås in! få bli i helgen. för imorgon drar jag på en kryssning med daniel och några kompisar till honom. skoj! har längtat. det är en festkryssning så lär vara ett jävla drag. that's how i like it. sen har mamma gett mig 200 kronor. det ska jag unna mig köttbullar med potatismos till (vad?! det är faktiskt lyx på båten, skitgott!) sen godis för resten. har lovat att inte köpa alkohol för hennes pengar. det har jag så det räcker med mina egna. mohahaha.

godnatt. vi hörs. nog. ;)