Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, oktober 16, 2006

Star!

Åh älska denna tv-kanal. Sitter nuförtiden jämt och ser på alla kändisar som de pratar om. Alldeles lovely.

Jag har gått och blivit kär i gruppen McFly efter att ha sett dem i filmen Just my Luck. Åh musiken är underbar och killarna hur söta som helst. I've got you är favoritlåten, någonting som både S och C tycker är jättejobbigt. Kan ha nått att göra med att jag lyssnade på den massor igår hehe. När jag är klar med det här inlägget så ska jag göra massa banners på grabbarna... yay!

Försökte ringa faster idag för att säga vilken tid vi landar i Milano. Ska även kolla om jag och C behöver ha med lakan, handduk och sådant. Hoppas inte, måste ju ha plats med kläderna som jag ska köpa i Italien! Tyvärr fick jag inte tag på henne så får försöka senare.
Helt sjukt, idag är det exakt två veckor tills vi åker. Hade fått för mig att det var tre veckor dit men icke. Åh vill åka nu! Längtar massor.

Nej nu ska jag göra banners
Ha det bra // Maria
Cuz I've got you to make me feel stronger

5 Comments:

Blogger Sparkling said...

Man märker verkligen hur mkt du längtar kan förstå de! Nu när de e så trist å grått i sverige vill man ju verkligen dra söderut, å milano borde ju ha riktigt bra shopping!

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jaa, Milano, kul. Shoppa, shoppa, shoppa I guess? :) förresten, vet du hur man får in rosa-bandet i hörnet? Koden är: script type="text/javascript"
src="http://www.prontocommunication.se/rosabandet/bandet.js">script men det funkar inte hos mig :/

8:08 em  
Blogger Maria said...

Sparkling; Jaa jag har svårt för att prata om annat haha.
Ja de ska ha det fast dyr.. äsch de äre värt!

fasiongeek; jaharå! ska se om ja får ner allt i resväskan sen haha.
haru testat att lägga in den högst upp i template?

11:03 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, jaa men det kan man nog lösa :D
Japp, funkar inte det heller..

5:23 em  
Blogger Maria said...

Okaj himla skumt.. kolla med någon som har det på sin sida.

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home