Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, oktober 13, 2006

Disney i skolan

På fredagar har vi en och halvtimmes lunch och då såg jag och Joh på björnbröder 2. Mandy Moore har en röst i filmen och ettan var riktigt söt så tvåan har jag velat se länge.
Den var helt okej, inte lika bra som ettan men så är det ju alltid. Hade också hoppats att Mandy skulle ha sjungit mer i filmen.

Även idag stannade jag kvar i skolan. Skrev klart svenskan tillsammans med E, Joh och S. Vårat arbete suger verkligen, vi har struntat i allt och då är det inte konstigt att det blir halvdant.
Men nu är det klart i alla fall vilket är riktigt skönt. Samtidigt som vi jobbade med svenskan så sprang jag över till C lite då och då för att kolla hur det gick med excel. Mycket att göra helt klart och först halv fem fick man lämna skolan. Nu när man är hemma så är det en kort paus sen tillbaka till excel för att bli helt klar. Ska även läsa min svenska bok, vi har redovisning på måndag och jag ligger på kapitel två... varför gör jag alltid så här mot mig själv? Maria. Sluta. Skjuta. Upp. Saker.
Imorgon så är det ledigt från skolan, ja förutom bokläsning. På söndag ska jag hem till S där hon, jag och C ska skriva klart vårat samhällsarbete. Det ska minsann bli bra!
På tal om C, idag ska hon boka flyget. Åh vad jag längtar! Det är bara runt tre veckor dit, helt sjukt snart.
Nej nu ska jag tillbaka till excel, äter sura nappar som jag har fått av min syster. Varför? För att hon vill låna två tröjor av mig haha.
Vi hörs senare, ha det bra // Maria
Those dreams of yours are shining on distant shores, and if they're calling you away I have no right to make you stay
Agnes - Somewhere down the road

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch usch usch, låter som att man inte kommer få se dig något alls fram tills du åker till Italien o då får man heller inte se dig. Du måste ta det lugnt också!!

Saknar dig massor.

Kram

7:31 em  
Blogger Maria said...

Jorå men nästa vecka har jag inte lika mycket... tror jag i alla fall. Sen veckan efter det blir det nog värre igen men nu har jag en vecka framför mig som är ganska lugn :)

12:05 fm  
Blogger Sparkling said...

be henne boka en biljett till mej åxå haha XD
försökte ringa dej förut men du sov nu haha puss

2:38 fm  
Blogger Maria said...

hahah söt!
åh vare du som lämna meddelande? För ja kunde inte höra det :(

10:37 fm  
Blogger Sparkling said...

aa ah...vi hade högtalar telefon så de va nog därför!

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home