Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, september 13, 2006

Smidig är man också

Ballerinan; Oj här låg mitt papper, ska hämta mitt leg idag.
Joh; Jag har typ inte använt mitt leg någon gång.
E; Ja men det gör man ju när man handlar i affärer med kort.
Joh; Gör jag aldrig.
(Joh och E tar fram sina leg)
Joh; Mitt går ut nästa år.
E; Mitt går ut om två år.
Ballerinan; Haha pinsamt. Emma du är ett år äldre än Johanna och så skaffar hon sitt före dig.
Joh; Maria, du skaffar ditt leg nu.

Tystnad.

4 Comments:

Blogger MissTaken said...

haha kul ;D

1:06 em  
Blogger Maria said...

Jag vet visst är jag smart haha

3:20 em  
Blogger Paks said...

Duktig du e, men va glad att du kunde skaffa ditt nu, jag var tvungen o skaffa leg när jag var 13-14 för jag såg ut som 18-19 o det var jobbigt när man åkte barnbiljett på bussen. ;)

8:59 em  
Blogger Maria said...

haha! stackars flicka.
jag får ofta höra att ja ser yngre ut än vad jag är

10:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home