Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, september 14, 2006

Besök på sjukhuset

Ja då var dagen över. Ingen skola för mig idag eftersom jag spenderade tiden på sjukhuset istället, tack vare mitt hjärta.
Om jag är mycket klokare nu? Nej inte särskilt. Höll på att bli tokig på läkaren som satt och upprepade samma sak hela tiden. Allting tog mycket längre tid än vad det borde ha gjort.
Men de tror inte att de är mitt hjärta som det är fel på utan musklerna runt omkring vilket kan göra att det känns som om det är hjärtat.
Ska tillbaka om 6 - 8 veckor när de pratat med lite andra läkare och förhoppningsvis kan de då hitta felet för jag är otroligt trött på det här nu.

Jag har förresten färgat håret :) Nu är man brunett igen som jag är född till att vara. Gillar vara blond men det sliter så mycket när man måste färga om hela tiden.
Bild kommer med dagens outfit.

8 Comments:

Blogger niffin said...

När jag var i 18-19-årsåldern gick jag på en grundlig undersökning - arbetsprov & allt sånt, för jag hade ont i hjärttrakten & ut i armen. Men de hittade aldrig något & det var helt enkelt spänningar.
Inte så bara - för det gjorde ont & upp i käken ibland också.
Men bra att de undersöker dig ordentligt! Fast jag förstår så väl din frustration. :(

5:08 em  
Blogger Maria said...

Åh va jobbigt gumman! Har det gått över nu?

5:11 em  
Blogger niffin said...

Jadå, för länge sen - men spänningsvärk har jag nog varje dag, fast på andra sätt. Märkligt hur kroppen kan reagera.
Men oron gör skada den med, så
det var skönt att verkligen få veta. Hoppas du snart också får det. *kramar*

5:17 em  
Blogger Maria said...

Jo precis, man inbillar sig så mkt dumt.
Skulle vara skönt och veta exakt vad som är fel, för nått är det ju.

6:38 em  
Blogger Paks said...

Säger bara en sak om ditt sjukhus: dumma idioter som jobbar där.

8:37 em  
Blogger Maria said...

yes! de tycker ja me

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

Sänder mina tankar & kommer att hålla tummarna för dig :)
Bamsekram på dig!

(jag vet precis hur det är att vara trött på saker & ting, att inte veta) :/

5:59 em  
Anonymous Anonym said...

OJ, det där var jag som skrev :P

5:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home