Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 15, 2006

Träffa pojkvännen

Fredag betyder labbdag vilket brukar leda till misstag för mig. Fast allting gick bra idag, förutom när två killar i klassen lyckades få mig att lukta på Amoniak... det var starkt!
Jag är för blåögd ibland, gör bara som folk säger utan att tänka efter.

Efter skolan gick jag med Joh i centrum för att kolla på hårfärg till henne, hon vill färga det mörkbrunt. På H&M mötte vi en kompis till min syster som sa att A var där med sin pojkvän.
Jag som inte hade sett honom än tog snabbt fram min mobil och ringde upp henne, de var på Nordea för att A skulle hämta sitt leg så jag och Joh drog dit.
Jag var jättelarvig och Joh sa åt mig att skärpa mig eftersom jag log jättemycket och pratade bebisspråk på vägen dit. Sa saker som "åh hoppas att de pussas". Ja jag lyckas bra som rollen "jobbig storasyster."
Jag skötte mig ganska bra när vi väll såg dem, jag lovar.
Men kunde inte låta bli att sträcka fram handen mot hennes pojkvän för att hälsa ordentligt, tror A skämdes över mig.
Han var i alla fall jättesöt och de var så gulliga ihop!

Jag och Joh såg förresten att Ola kommer till centrum! Vi ska så dit!
En sak till innan jag försvinner. Minns ni finekdagen som jag tror att jag skrev om? Ja våran grupp vann i alla fall! Så de blir trerätters måltid, inte dumt!

Ha de bra // Maria
I will love you baby

2 Comments:

Blogger Paks said...

Äsch sträcka fram handen o hälsa ordentligt e väl inget o skämmas för?

7:48 em  
Blogger Maria said...

Nej men så gör man inte i A's ålder så hon tyckte jag var pinsam.

8:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home