Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 08, 2006

Nova och ösregn!

Så har man varit i stallet!
Idag var det lite roligare än andra gånger. För vi hade hoppning och för hästarnas skull så har vi det bara var femte vecka.
Trots att jag valde tredje sist så fick jag Nova! Hon är en ny ponny och jag har aldrig haft henne förut.
Åh så underbar hon var! Lite väll het ibland kanske men när man fick henne att lugna ner sig så gick det mycket bättre.

När jag ska hem brukar jag alltid få åka med en kompis (som också har mitt vackra namn ;)) och hennes mamma. De släpper alltid av mig på ett speciellt ställe eftersom det är på vägen hem till dem. Det tar inte särskilt lång tid att gå därifrån, tio minuter ungefär.
Men självklart började det regna idag! Så där gick man i stallkläder och blött hår... om folk tittade? Helt klart!
Men men, det bjuder man på. Hade varit jobbigare om jag varit tvungen att ta bussen för det tar mycket längre tid.
Nu är man i alla fall inomhus, ska snart hoppa in i duschen.

Nu funkade det att lägga in bild så här kommer häxan Anna som jag skrev om här

Ha det fint! // Maria
You can't hurry love, you will just have to wait